Place2Go sajam turizma mijenja lokaciju i termin održavanja, ali i dalje zadržava misiju kojoj je predan – promoviranju putovanja i povezivanju turističke ponude i potražnje.
U sklopu dvanaestog izdanja najvećeg turističkog sajma u Hrvatskoj PLACE2GO, koji će se ove godine održati od 28. do 30. ožujka na Zagrebačkom velesajmu, posjetiteljima će se predstaviti više od 200 izlagača iz brojnih zemalja, uključujući Alžir, Sierra Leone, Burundi, Madagaskar, Indiju, Indoneziju, Šri Lanku, Finsku, Litvu, Italiju, Mađarsku, Sjedinjene Američke Države, Njemačku, Kosovo, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Sloveniju, Crnu Goru i Hrvatsku.
Sajam je i ove godine raspoređen u dva segmenta: B2B, koji će se odvijati u petak, i B2C, koji će trajati sva tri dana sajma. Tijekom proteklih godina sajam je privukao više od 137 000 posjetitelja i ugostio više od 720 izlagača iz 39 zemalja, što ga čini glavnim događajem i za poslovne i za sve ostale posjetitelje.

„Ovogodišnji sajam predstavit će nevjerojatnu raznolikost destinacija i putničkih iskustava s izlagačima iz svih krajeva svijeta, a po prvi put u B2B dijelu sudjeluju predstavnici iz Finske, Njemačke i Sierra Leonea. Osim toga, posebno smo uzbuđeni što predstavljamo nove segmente programa kao što je Dječji kutak (Kids Corner), čiji je cilj poučiti najmlađe o važnosti održivosti i očuvanja okoliša kroz edukativne radionice hrvatskih nacionalnih parkova te parkova prirode. PLACE2GO je postao vitalna točka susreta za turističku industriju u Hrvatskoj i uvjereni smo da će ovogodišnji sajam ponuditi nove prilike poslovnim profesionalcima i široj javnosti za povezivanje, otkrivanje i istraživanje”, rekla je Damjana Domanovac, direktorica sajma PLACE2GO.
Razmišljate o izletu u Bohinj? Otkrijte 7 atrakcija koje će djeca obožavati!

Dualno iskustvo – od sobe za sastanke do upoznavanja novih destinacija
I ove će godine Međunarodni sajam turizma PLACE2GO započeti B2B danom u sklopu kojega će brojni poslovni stručnjaci iz područja turizma u paviljonu 7A Zagrebačkog velesajma od 10 do 16 sati moći održavati sastanke.
Za sudjelovanje treba osigurati kotizaciju preko sustava Entrio, koja sudionicima omogućava pristup web-aplikaciji B2Btalks u kojoj se mogu registrirati, kreirati osobne i profile tvrtki te se povezati s drugim stručnjacima, sudionicima radionica i izlagačima. Ulaznica također omogućuje pristup izložbenom prostoru i svim prezentacijama tijekom cijelog trajanja sajma te konzumaciju hrane i pića u B2B zoni.
Sajam će ove godine sva tri dana biti otvoren za sve posjetitelje u paviljonu 7 Zagrebačkog velesajma od 10 do 19 sati. Jednodnevne ili trodnevne ulaznice mogu se kupiti preko sustava Entrio i na ulazu na sajam, uz prigodne popuste za učenike, studente i umirovljenike.

Besplatne radionice za najmlađe putoholičare
U suradnji s portalom Family Welcome i partnerima – nacionalnim parkovima, parkovima prirode te stručnjacima za interpretaciju baštine – u sklopu Dječjeg kutka – Kids Corner tijekom vikenda će se održati besplatne kreativne i edukativne radionice za djecu.
Broj sudionika po radionici ograničen je na 20 te se djeca na radionice moraju unaprijed predbilježiti, a Mladi istraživači (7 – 12 godina) i Znatiželjne okice (4 – 7 godina) moći će sudjelovati u interaktivnim aktivnostima, virtualnim avanturama, kreativnim zadacima i zabavnim igrama koje će im pomoći da nauče više o ključnim temama kao što su očuvanje voda, upoznavanje podzemnog i nadzemnog svijeta, zaštita morskih organizama. Upoznat će velike zvijeri, saznati koja je uloga šišmiša, otkriti tajne fascinantnih lokvi, naučiti kako razvrstavati otpad, procijeniti kvalitetu vode, voditi dnevnik u prirodi te će čuti povijesne priče o hrabrim gusarima.
U sklopu jedinstvenog Travel Marketa posjetitelji će moći kupiti atraktivne putne aranžmane za brojne destinacije koje će se predstavljati u Zagrebu, a sve to uz prigodne sajamske popuste.
Međunarodni sajam turizma PLACE2GO prepoznat je kao ključno središte turističke industrije u Hrvatskoj koje pruža prostor za povezivanje izlagača s poslovnim profesionalcima i potencijalnim putnicima. Sajam svake godine raste i svim posjetiteljima nudi nova iskustva i prilike.