Uz izum Rubikove kocke, sedamdesetih godina prošlog stoljeća, dogodio se još jedan važan trenutak – u Perutnini Ptuj rođena je prva pileća kobasica nazvana Poli. Otada je Poli postao sinonim za vodeću pileću kobasicu u Europi, osvajajući srca brojnih generacija sladokusaca diljem svijeta, od Skandinavije do Sredozemlja, ali i od Sjedinjenih Američkih Država do Ujedinjenih Arapskih Emirata.
Mogli bismo reći da je naša Poli, sudeći po godinama dama srednjih godina, no s obzirom na njezinu trenutnu aktivnost i u skladu s vrijednostima koje živi, zapravo je mladolika gospodična koja praktički još uvijek ima cijeli svoj život pred sobom, rekao je David Visenjak, Direktor PP grupe za prodaju i marketing.
Također je istaknuo da su odlučujuće za njezin razvoj bile godine koje slijede od 2016., kada se njezina obitelj počela širiti u nove proizvodne kategorije. Vrijednosna prodaja se od 2017. do danas udvostručila, uz obilje novih proizvoda, njoj je u tim godinama u rastu vrlo pomogao njezin ambasador Luka Dončić. Pitanje je što bi bilo da ona nije pomogla njemu kad je bio dijete i gladan se vraćao s treninga.
Uspješan razvoj Poli asortimana u skladu s novim trendovima
U skladu s razvojnom strategijom, Poli je proširio svoje područje djelovanja na nove kategorije proizvoda, prateći zahtjeve tržišta i potrebe potrošača. Počevši od pilećih kobasica pod brendom Poli, do uvođenja hrenovki 2016. godine, pileće šunke pod nazivom Poli Hammy (2018.), linije za djecu Poli Kids s nižim udjelom soli (2021.) pa sve do inovativnih pašteta Poli Pate (2022.) i tzv. convenience programa s proizvodima Poli Rolls. Time je brend Poli još više utemeljio svoju poziciju kao sinonim za kvalitetu i raznolikost u svijetu prehrambenih proizvoda.
„Uspjeh robne marke Poli dugujemo kombinaciji njegovanja tradicije, ulaganja u očuvanje dugotrajnog povjerenja poslovnih partnera i potrošača, visokih standarda kvalitete i kontinuiranih inovacija prilagođenih suvremenom načinu života te strategija ulaganja u brojne marketinške aktivnosti, uz naravno trud svih naših zaposlenika koji su ujedno i njezini najjači brend ambasadori”, istaknuo je Dubravko Folnović, direktor Perutnine Ptuj – PIPO Čakovec.
Robna marka Poli nastavlja očaravati svojom mladenačkom energijom, hrabrošću i neprestanom inovativnošću u svim aspektima svog poslovanja. U ovom jubilarnom razdoblju, marketinški projekti i aktivnosti koji se odvijaju regionalno tijekom cijele godine, usmjereni su na sve ključne dionike koji sudjeluju u oblikovanju i stvaranju globalne prepoznatljivosti brenda.
Proslava jubilarnog izdanja u društvu POLI obitelji diljem Hrvatske
U 2024. godini, u kojoj Poli slavi svoje jubilarno izdanje, kao izraz zahvalnosti svojim vjernim potrošačima, predstavili su novu inačicu proizvoda pod nazivom Poli 550, dodajući dodatnih 50 grama u odnosu na originalni proizvod. Ova promjena jasno je istaknuta na ambalaži proizvoda, pružajući potrošačima informaciju o dodatnoj (rođendanskoj) vrijednosti omiljenog proizvoda.
Proslava se odvila i u krugu Perutnine Ptuj – Pipo obitelji uz prigodne rođendanske torte, a velik jubilej bio je ujedno i prilika da izraze iskrenu zahvalnost svojim zaposlenicima diljem Hrvatske. Njihova predanost i trud temelj su njihova uspjeha i rasta tijekom ovih mnogobrojnih godina.
Marketinška kampanja koja evocira brojne uspomene
Sredinom veljače ove godine, marketinški tim Perutnine Ptuj pokrenuo je digitalnukampanju „Bila sam tu“, s kojom se osvrću na sve prekretnice koje su obilježile naš život od sredine sedamdesetih godina pa sve do danas.
Riječ je o nostalgičnoj kampanji koja je počela s teasing fazom na društvenim mrežama, a koja će biti aktualna tijekom cijele godine. U kampanji mogu sudjelovati svi ljubitelji Poli salame i na ovoj poveznici podijeliti svoja najdraža sjećanja i događaje.
Kako bi nove generacije dobile uvid u prošle događaje, a oni nešto stariji podsjetili se na nekadašnja vremena, kreiran je inovativni „Poli vremeplov”. Ovaj originalni koncept nudi jedinstveno iskustvo virtualne i proširene stvarnosti na službenoj stranici brenda, omogućujući vam da uronite u autentični “muzej” sjećanja.
„Prave ljubavi se nikada ne zasitiš! Poli je uvijek bila uz nas, od dana kada smo odlazili u videoteku po filmove, ustajali iz naslonjača kako bismo prebacili program na televiziji, do trenutaka kada smo se, umjesto današnjim mobilnim telefonima, služili govornicama – u malim i velikim obiteljskim trenucima. A posebno je vole djeca. S kruhom ili bez njega, ali uvijek s velikim užitkom! Zato smo za njih razvili posebnu igru koju planiramo lansirati do kraja godine, kao znak zahvale na najiskrenijoj vjernosti“, istaknula je Ana Sedak Keglević, direktorica marketinga u Hrvatskoj.
Rođendanska iznenađenja do kraja godine
Nastavno na rođendansko slavlje, početkom ožujka započela je i nacionalna nagradna igra „Uz Poli lude nagrade osvoji!” koja traje sve do 9. svibnja. U nagradnoj igri održat će se ukupno deset izvlačenja dobitnika, od čega devet tjednih izvlačenja i jedno po završetku nagradne igre, kada će se izvući dobitnik glavne nagrade – automobila Peugeot 208 Active Hybrid 100 e-DCS6.
Nadalje, od 15. ožujka u maloprodajnim dućanima Perutnine Ptuj diljem Hrvatske započinje i „Kolo sreće”. Kupci koji kupe dva proizvoda iz Polijeva asortimana dobit će priliku zavrtjeti kolo i osvojiti razne nagrade.
Budući da se Perutnina Ptuj uvijek konstruktivno angažirala u svojoj zajednici, ova jesen bit će obilježena i Poli društveno-odgovornim projektom – sadnjom drveća u Čakovcu. Također, tijekom cijele slavljeničke godine neće izostati ni brojni drugi nagradni natječaji i darivanja.
Danas, dok slavimo našu prošlost, gledamo i u budućnost. Perutnina Ptuj nastavit će inovirati, stvarati nove proizvode i oduševljavati svoje poklonike diljem svijeta. Zadovoljstvo i vjernost kupaca naš je najveći uspjeh. Zato vas pozivamo da i dalje budete dio naše priče jer Poli će uvijek biti tu da dijeli radost, okuse i trenutke uživanja s vama i vašim najdražima.