Dolazak proljeća sa sobom donosi mnoštvo aktivnosti na otvorenom, raskošnu paletu boja u prirodi i upečatljive proljetne lookove inspirirane raznim cvjetnim motivima. Ipak, osim prve kave na terasama kafića, planiranja izleta i cvjetanja stabala još nam nešto javlja da je proljeće stiglo. Kada spominjemo modu i trendove, ne smijemo izostaviti tenisice, omiljeni modni komad u proljetnim mjesecima.
Iako ih nosimo tijekom cijele godine, tenisice svoj vrhunac doživljavaju u proljetnom periodu, a sudeći prema trendovima za 2024. godinu, jedan se brend posebno izdvaja kao must-have. Riječ je o modelima brenda Off-White™ koji su unatrag nekoliko sezona omiljena ležerna sportska obuća brojnih trendseterica i mlađih generacija.
Što čini Off-White™ tenisice toliko posebnima?
Brend Off-White™ osmislio je jedan od najutjecajnijih dizajnera u modnoj industriji Virgil Abloh. Virgil Abloh lansirao je svoj brend u 2012. pod nazivom Pyrex Vision, međutim godinu dana kasnije iz pravnih razloga mijenja mu ime u Off-White™. Brend je od samog početka bio vrlo uspješan, a za to je djelomično zaslužna Virgilova povezanost s poznatim imenima iz glazbene industrije i celebrityjima koji imaju veliki utjecaj na mlade diljem svijeta.
Iako je 2021. godine napustio modni svijet nakon borbe s teškom bolešću, njegovi ikonski modeli popularniji su nego ikada. Osim što su vrlo traženi u svijetu poznatih, Off-White™ modeli tenisica preplavili su i naše ulice. Naime, popularni dizajner je vjerovao kako je basic komadima dovoljna izmjena od 3 % kako bi postali atraktivni i privlačni širokoj populaciji zaljubljenika u tenisice. Tako je svoju kreativnost usmjerio na dizajn i printeve dodajući klasičnim modelima vertikalne linije, riječi pod apostrofom, šarene šavove i etikete u upečatljivim bojama koje danas viđate.
Suradnja s kultnim brendom
Upravo pravilo 3 % obilježilo je i jednu od najuspješnijih suradnji s modnim gigantom sportske obuće i odjeće Nikeom. Virgil je uzeo kultne Nike tenisice iz linija Air Jordan, Airmax i Air Force i izmijenio 3 % dizajna. Modele je ukrasio riječima, upečatljivim šavovima i signature etiketama, a odmah po izlasku redizajnirani modeli bili su rasprodani po abnormalno visokim cijenama.
Off-White brend jedan je od začetnika cijele hypebeast kulture
Hypebeast definira osobu koja prati trendove kako bi se odijevala u određenom stilu. Danas se to odnosi na mlade koji vole opuštene i oversized krojeve, a glavni odjevni komadi koji se vežu uz hypebeast kulturu su hudice, široke majice i tenisice iz limitirane serije. Za hypebeast se može reći da je nastavak kulture hipstera iako se razlikuju po nekoliko stvari. I jedna i druga subkultura prate trendove, međutim hipsteri vole ono što je nepoznato, dok hypebeasts vole i žele predvoditi trendove.
Off-White™ brend jedan je od začetnika hypebeast kulture, a njegove opuštene i oversized siluete, upečatljivi detalji i boje danas su dio streetwear stila. Dok će se starije generacije kao što su milenijalci ipak odlučiti za klasične Nike modele, Adidas ili New Balance tenisice, Gen Z i Gen Alpha, birat će radije Off-White™ tenisice.
Bez obzira na preferencije između Off-White Nike modela i klasičnih Off-White™ tenisica, posljednjih nekoliko godina one su postale neizostavan dio modne scene. Osim u sportskim izdanjima, nosimo ih u street-style verziji, ali i u nešto profinjenijim izdanjima uz odijela, lepršave haljine i kapute. Danas gotovo da ne postoji pravilo uz koje se odjevne komade nose tenisice i u kojim prilikama. U svakom slučaju, ove tenisice zaludjele su modne influencere i preplavile društvene mreže, a sve ih češće viđamo i na nogama milenijalaca. Čini se da je riječ o trendu koji planira nastaviti s dominacijom još dugi niz godina.